wtorek, 12 maja 2015

Udane przesyłki

Witam ponownie ;)
Dzisiaj otrzymałam tylko 4 przesyłki, ale za to bardzo fajne i przydatne.
Rodzina za to jak zwykle była naburmuszona i mówiła rzeczy w stylu "a po co Ci to? Po co zbierasz te rzeczy? Po co to składujesz?". 
Szczerze mówiąc ich reakcja mnie zdziwiła bowiem rzeczy, które dostałam są naprawdę przydatne, rozumiem gdyby to były katalogi, ale do tych rzeczy, które dziś dostałam, żeby się przyczepić? Moja rodzina nigdy nie zaakceptuje tego iż zamawiam darmowe próbki..
A jak jest u Was? :)

Poniżej przedstawiam dzisiejsze paczki:

Trzy torby. Jedna z zabawnym napisem "Jeż swój zwierz".


Próbki szamponu, maski do włosów, lotionu do ciała i kremu do rąk.


Próbki szamponów i kremów.


Wygrana czapeczka z Elancyl.

A jak u Was dzisiaj z przesyłkami? :)

1 komentarz: