środa, 20 maja 2015

Podpaski, próbki i naklejki

Witam,
Parę dni skrzynka świeciła pustkami.
Za to wczoraj przyszły 4 małe przesyłki.
Ogólnie mało, bo w zeszłym tygodniu byłam chora i nie mogłam pisać maili.
Na razie zdrowieje, ale jestem na antybiotyku.
A oto wczorajsze przesyłki:

2 podpaski materiałowe wielokrotnego użytku.


4 podpaski ekologiczne, w środku broszury także test pH pochwy.



Naklejki.


Broszurki i 9 próbek maseł borowinowych.

A jak tam u Was? 
Ja się muszę znowu wziąć za pisanie.
Pozdrawiam. :)

4 komentarze:

  1. Podpaski wielorazowe? Fujj :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu fuj? Ja wiem.. Jest to dość kontrowersyjny temat dla wielu osób. Ja nigdy takich nie używałam i nawet nie wiem czy tych bym użyła, ale dla osób dbających o ekologię, czemu nie.
      Je się po prostu pierze. Z tego co wiem są też tampony wielorazowe.
      Ale ważne by je prać.
      Ale sama bym się bała użyć, ze wgzlędu czy np. by nie przeciekały.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Podpaski wielorazowe... No cóż... Kiedyś zamiast pampersów były tetrowe i było dobrze :D Ciekawe rozwiązanie, ale nie wiadomo jak się sprawdzają. Będzie recenzja? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś lubi ekologiczne rozwiązania to czemu nie?
      Wychodzi taniej i lepiej dla środowiska, bo łatwo sobie wyobrazić ile odpadów powstaje z podpasek jednorazowych.
      Ale tak szczerze to ja bym się bała przetestować - one są z materiału i jest ryzyko przeciekania. Niby piszą, że nie, ale ja bym nie ryzykowała.
      A swoją drogą, jeśli chodzi o podpaski wielorazowe to ciekawszym rozwiązaniem byłoby, gdyby miały coś w stylu ceraty co uniemożliwiałoby przeciekanie.
      Więc ja chyba sie nie odważe, no chyba że w awaryjnej sytuacji

      Usuń