piątek, 8 maja 2015

Próbki kremów i produkt pełnowymiarowy

Witam,
Ok. 2 tygodnie otrzymałam magazyn "Żyj Długo" a razem z nim krem natłuszczająco-regenerujący do cery dojrzałej Vilcacora od AZ medica.
Krem niestety zawiera parafinę, która nie jest pożądana. Oddam go więc babci, albo zużyje.


Krem ma kolor lekko beżowy i jest nieco tępy jeśli chodzi o rozprowadzanie..

Sama nie wiem co o nim sądze i jak wykorzystam ten krem, bo do rąk jest zbyt tępy, a do twarzy też się nie nadaje ze względu na parafine.

Natomiast druga informacja jest taka iż parę miesięcy temu otrzymałam parę próbek kremów Ziaji, a jeden produkt dostałam pełnowymiarowy całkiem za darmo
.
Otrzymałam je w jednej z nowootwartych aptek.
Oto one:

Są to:
- saszetka z kremem nawilżającym 30+,
- saszetka z kuracją dermatologiczną z witaminą C+HA/P,
- saszetka z kremem antybakteryjnym,
- pełnowymiarowa kremowa baza myjąca.

Byłam pozytywnie zaskoczona, iż apteka zaoferowała produkt pełnowymiarowy całkiem za darmo. :)
A teraz tylko czekać na następny tydzień i kolejne przesyłki.
;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz