środa, 3 czerwca 2015

Próbki karm Josera

Witam,
W zeszły piątek otrzymałam paczkę od firmy Josera, a przedwczoraj dwie przesyłki. Jednak ze względu, że przez parę dni byłam dość zajęta nie wstawiłam posta dotyczącego owych przesyłek.
Dlatego robię to teraz.
Postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę na temat pierwszej przesyłki, a jutro lub ewentualnie dzisiaj (później) napisze drugiego posta o przesyłkach z przedwczoraj.

A więc przedstawiam Wam paczkę od Josery.


Wybrałam karmy Carismo oraz Culinesse dla kotów dorosłych.
Pozatym..tak, tak:)) moja kotka zowie się Killer:))

Mój kot bardzo polubił obie karmy mimo, że jest bardzo wybredny (stąd wybór karmy Culinesse - dla wybrednych kotów).
Ale nie tylko karmy stały się miłością Killera - karton również. :)





A jak tam u Was? :)


2 komentarze:

  1. Wiesz może czy te karmy są jeszcze dostępne?? Była bym wdzieczna za info. Zapraszam na mojego bloga. :P http://probkomaniaczka88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi miło poinformować ze zostalaś nominowana do Liebster Blog Award !!! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu Pozdrawiam i zycze dobrej zabawy ;) http://probkomaniaczka88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń